Coding is my life

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۰ پکیج کاربردی برای طرفداران فریم ورک Laravel


احتمالاً برای شما پیش آمده است که در گیر پروژه ای باشید و برای نوشتن بخش‌هایی از پروژه با مشکل رو برو شوید یا حتی فرصت و زمان انجام اون بخش پروژه را نداشته باشید. شاید هم حال نوشتن اون بخش رو نداشتید. معمولاً در اینترنت دنبال راه حل می‌گردیم که نیاز اون بخش خاص از پروژه را بر طرف کنید. در این پست قصد دارم ۱۰ پکیج کاربری لاراول را معرفی کنم، امیدوارم در پروژه های بعدی خودتان از این پکیج های کاربردی استفاده کنید

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا ارم

8 دلیلی که نباید از یک مدیریت محتوا استفاده کنید

من تمایل دارم افرادی رو پیدا کنم که در قدم اول میخوان به مشتریان چنین ایده ای رو، ترویج بدن که اون ها میتونن سایت خودشون رو "به راحتی به کمک یه واژه پرداز" مدیریت کنند .
از اون روزی که این ایده ی سرنوشت ساز برای اولین بار به مردم معرفی شد ، ما شاهد کیفیت پایین سایت های در حال ظهور بودیم . شاید اون سایت ها هیچوقت اینقدر بی کیفیت نبودن ، اما من فک میکنم شما میتونید اون رابطه ی مستقیمی که بین کاهش کیفیت یک سایت و مدت زمانی که خود صاحب سایت اونو مدیریت میکرد رو پیدا کنید .
از میون اشخاصی که سایت ها رو بازدید میکنن ،  سازندگانی هستن که با آگهی های تبلیغاتی در سراسر فیسبوک  مردم رو تشویق میکنن تا ایده هایی رو که با در اختیار داشتن نرم افزار مربوطه میتونن یه سایت رو به سرعت وآسانی بسازن رو عملی کنن . تا حدی میتونه این موضوع درست باشه و هرکسی میتونه یه وب سایت بسازه اما واقعا لزومی نداره که هر کسی به دنبال ساختن سایت باشه .
ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمدرضا ارم